Blackout Futsal representert på det norske landslaget

Det er med stolthet at vi nå kan presentere Christer Øverland og Abdurahim Laajab (Ibba) som landslagspillere i futsal. Blackout Futsal har hatt en strålende sesong og levert resultater som er blitt lagt merke til også utenfor Oslo avd. At vi nå får 2 spillere med på landslaget er en stor ære for oss og nok en bekreftelse på at vi har gjort ting riktig denne sesongen. Ibba Laajab sa følgende når han fikk nyheten:
"Jeg er for tiden i La Managa med Notodden FK og fikk først beskjeden over sms. Det var en overraskelse å bli tatt ut på landslaget men samtidig føler jeg at jeg har levert en god sesong i år. Det har vært en glede å spille med Blackout Futsal og jeg gleder meg til fortsettelsen. Når man ser på landslaguttaket og de spillerne som er tatt ut der så er det enda en god grunn til å være stolt over å ha kommet med. Jeg lover å gi alt for de røde, hvite og blå."
Vi gleder oss på vegne av Christer og Ibba og gratulerer de med uttaket.