Shkodran Dinaj til Blackout Futsal

Shkodran Dinaj som har vært med oss på en turnering i år blir nå Blackout Futsal spiller. Etter samtalene Shkodran har hatt med sin tidl. klubb Dardania F.C har han nå bestemt seg for en overgang til Blackout Futsal. Nyheten blir tatt i mot med glede hos oss og vi er glade for å få inn Shkodran med på laget. Selv sier hovedpersonen følgende: "Jeg har vært med gutta i Blackout en turnering og allerede etter denne så følte jeg meg som en av spillerne der. Ble tatt godt i mot og på min første opptreden kom vi til finalen. De har levert en rekke sterke resultater i år og jeg gleder meg til å kunne bidra fremover" Shkodran er denne helgen opptatt som en av arrangørene til turneringen i Ski, men vil være klar til neste turnering. Vi ønsker Shkodran velkommen og gleder oss over å få på plass en viktig brikke.